Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj samostatnosti žáků projektovou metodou
Kretíková, Olga ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Holemá, Irena (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je na základě vlastní zkušenosti zjistit, zda lze rozvíjet samostatnost žáků prostřednictvím projektové metody. Diplomová práce je členěna na dvě hlavní části: část teoretickou a část praktickou. Teoretická část práce shrnuje a hodnotí poznatky získané studiem dostupné odborné literatury k tématu samostatnost žáků a tématu projektové metody. Závěr teoretické části shrnuje východiska pro rozvoj samostatnosti projektovou metodou. Praktická část analyzuje mou dosavadní pedagogickou praxi, respektive užívání projektové metody z hlediska samostatnosti žáků a na tuto analýzu navazuje akční výzkum započatý novým projektem zaměřeným na rozvoj samostatnosti žáků v aktivizačních výukových metodách dosud nezkušených. Část příloh obsahuje výsledné produkty žáků z některých projektů popisovaných v praktické části práce, myšlenkové mapy žáků z průběhu projektů a fotodokumentaci z realizovaného nového projektu zaměřeného na rozvoj samostatnosti žáků. Závěrem stanovím na základě svého výzkumu potvrzení hypotézy, že cílené používání projektové metody vede k rozvoji samostatnosti žáků. KLÍČOVÁ SLOVA Cíle vzdělávání, samostatnost žáků, strategie výuky, projektová metoda

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.